GERÇEK TATİLİN 45 YILLIK HİKÂYESİ

Paloma Hotels, 45. kuruluş yılını “It’s Real. It’s All In.” kampanyasıyla kutluyor. Marka, kusursuz görüntüler yerine gerçek, samimi ve plansız tatil anlarını odağına alarak misafirperverlik anlayışını yeniden tanımlıyor.

16 Ara 2025 - 20:14 YAYINLANMA
GERÇEK TATİLİN 45 YILLIK HİKÂYESİ

Gerçek misafirperverlikte 45 yılı geride bırakan Paloma Hotels, yeni marka kampanyası “It’s Real. It’s All In.” ile tatilin özüne güçlü bir vurgu yapıyor. Kampanya, en unutulmaz tatil anlarının kurgulanmış karelerden değil; spontane, içten ve gerçek deneyimlerden oluştuğunu anlatıyor.

Sektörde giderek yaygınlaşan filtreli ve yapay tatil algısına karşı net bir duruş sergileyen Paloma Hotels, Türkiye’nin Ege ve Akdeniz kıyılarındaki yedi otelinde samimi jestleri, sıcak bağları ve kalıcı anıları ön plana çıkarıyor.

Paloma Hotels Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Ece Tonbul, kampanyanın ruhunu şu sözlerle özetliyor:
“Paloma için lüks, her zaman görüntünün ötesinde, nasıl hissettirdiğiyle ilgili oldu. Samimiyet, gerçek bağ kurmak ve o ana ait olmak bizim temel değerimiz.”

Kampanya, Paloma’nın 45 yıllık mirasından ve nesilleri bir araya getiren tatil hikâyelerinden ilham alıyor. Sadece 2025 yılında 88 ülkeden yaklaşık 200 bin misafir, Paloma’nın misafirperverliğini deneyimledi. İki haftalık bebeklerden 97 yaşındaki tatil müdavimlerine uzanan bu geniş hikâye yelpazesi, kampanyanın merkezinde yer alıyor: Kendin olabilmenin lüksü.

Kampanya filmi, Belek’te yenilenen Paloma Grida’da çekildi. Filmde mükemmel kareler yerine hafif yamuk açılar, doğal kahkahalar ve hayatın kusurlu ama gerçek detayları anlatının merkezine alınıyor. Hikâye, kampanyanın mesajını tek bir cümleyle özetliyor:
“Güzel olan kusursuz olan değil, gerçek olandır.”

 

Kaynak :
Haber Merkezi

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: